Advertisement

אבישי יחזקאל : הגנת על הילד כמו נשר, .

הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. אחיו ספד לו בבכי גדול:

הקדוש הרב אבישי יחזקאל היד מובא בשעה זו למנוחות. 0bnf0kigryya7m
0bnf0kigryya7m from ch10.co.il
אחיו ספד לו בבכי גדול: הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. הגנת על הילד כמו נשר, . אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה.

אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק.

אחיו ספד לו בבכי גדול: זו אבידה כל כך גדולה הקדוש הרב אבישי יחזקאל היד מובא בשעה זו למנוחות. הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון . נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר.

הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. זו אבידה כל כך גדולה עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על .

סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. Mgkx6v3z6ocx9m
Mgkx6v3z6ocx9m from storage.hidabroot.org
אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח . 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. זו אבידה כל כך גדולה הגנת על הילד כמו נשר, . הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . אחיו ספד לו בבכי גדול:

'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה.

הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. זו אבידה כל כך גדולה בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. הגנת על הילד כמו נשר, . לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון .

אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. הגנת על הילד כמו נשר, . 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה.

אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. Bhfdexlt5a4wxm
Bhfdexlt5a4wxm from creatixcdn.azureedge.net
הקדוש הרב אבישי יחזקאל היד מובא בשעה זו למנוחות. סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. אחיו ספד לו בבכי גדול: הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון . עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר.

נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה.

הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . הגנת על הילד כמו נשר, . לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. אחיו ספד לו בבכי גדול: אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון .

אבישי יחזקאל : הגנת על הילד כמו נשר, .. נלקחת מאיתנו בחטף, לא ציפינו שזה יקרה. הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון . אחיו ספד לו בבכי גדול: אבישי יחזקאל היד אשר נרצח אמש בפיגוע הנוראי בבני ברק מובא כעת למנוחות בבית העלמין פונוביז' בבני ברק. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר.

Posting Komentar

0 Komentar